14th non-government teacher registration preliminary examination pass rate 26.02 percent The results of this test held on August 25 were released on October 31. In the examination conducted by the Non-Government Teacher Registration and Certification Authority (NTRCA), 5 lakh 33 thousand 38 students participated in the school level and total 8 lakh 6 thousand 650 people, including 3 lakh 33 thousand 612 peoples participated in the college level. Of these, there were 1 lakh 4 thousand 694 at the school level, and total 2 lakh 95 thousand 875 people, including 1 lakh 5 thousand 181 people at the college level, passed.
The percentage of pass rate at the school level is 20.88 percent and the pass rate at the college level is 34.64 percent. The average percentage is 26.8 percent.
To get more job circular 2017, you can visit www.hitznews24.com
Download Link: Admit Card Download(Click Here)
More Jobs:
⇨ Bank Asia"Assistant Relationship Officer" Job Circular 2017
⇨ Coal Power Generation Company Bangladesh Ltd. Job Circular 2017
⇨ US Embassy in Bangladesh Job Circular 2017
⇨ World Food Programme Job Circular 2017
⇨ Prime Bank Job Circular 2017
⇨ Foodpanda "Brand Promoter & Area Manager" Job Circular 2017
⇨ Department of Disaster management and Relief Job Circular 2017
⇨ প্রতিরক্ষা মন্ত্রণালয়ে "সহকারী পরিচালক ও উপ-সহকারী পরিচালক" পদে নিয়োগ বিজ্ঞপ্তি ২০১৭
⇨ "দৈনিক ভোরের কাগজ" পত্রিকা নিয়োগ বিজ্ঞপ্তি ২০১৭
⇨ ১৭০ টি পদে শরণার্থী ত্রান ও প্রত্যাবাসন কমিশনের কার্যালয়ে নিয়োগ
⇨ খাদ্য মন্ত্রনালয়ে বিভিন্ন পদে নিয়োগ বিজ্ঞপ্তি ২০১৭
⇨ ৩৮ তম বিসিএস পাস করার গুরুত্বপূর্ণ টেকনিক ২০১৭
⇨ Bangladesh Krishi Bank(Cash) Job Exam MCQ Test Question & Solution 2017
⇨ BREB "Assistant General Manager" MCQ Exam Question 2017
To Get more job circular 2017, you can visit www.hitznews24.com
গুরুত্বপূর্ণ আরো তথ্য এবং চাকরির খোঁজ পেতে আমাদের ফেইসবুক গ্রুপ "Govt. BD Jobs- সরকারী চাকরি" এবংপেইজ "HitzNews24" জয়েন থাকুন।
Tuesday, November 28, 2017
Slider
Download 14th NTRCA(School & College) Written Exam Admit Card
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment